Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Šiame puslapyje rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

Jei turite daugiau klausimų apie mūsų produktus ar paslaugas, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu info@oroklimatas.lt.

Pristatymo kaina priklauso nuo to, kokį siuntų pristatymo partnerį ir būdą pasirinksite. Siūlome kelis prekių pristatymų būdus: į Jūsų pasirinktą paštomatą arba pristatymą kurjeriu į Jūsų namus ar biurą. Įdėję prekes į pirkinių krepšelį, galite sužinoti galimus pristatymo būdus ir kainą.

Taip, po užsakymo pateikimo Jums el. paštu bus automatiškai išsiųsta elektroninė sąskaita faktūra su užsakymo rekvizitais.

Prekės, pažymėtos greituoju pristatymu, į pristatymo vietą atvyksta per 0-2 arba 1-4 darbo dienas. Prekės nepažymėtos greituoju pristatymu, į pristatymo vietą atvyksta per 3-7 darbo dienas.

Pristatymo laikas yra apytikslis ir bus nustatytas pateikus užsakymą ir jį apmokėjus. Informaciją apie galutinę pristatymo datą atsiųsime patvirtinę jūsų užsakymą.

Jei numatytasis pristatymo laikas jau praėjo arba jus tiesiog domina užsakymo būsena, nedvejodami susisiekite su mumis el. paštu info@oroklimatas.lt.

Deja, prekių atsiimti sandėlyje negalima.

Taip, pagal teisės aktus gaminiams suteikiama 2 metų garantija.

Jei norite atšaukti užsakymą, susisiekite su mumis el. paštu info@oroklimatas.lt ir būtinai nurodykite savo užsakymo numerį.

Atsižvelgiant į LR įstatymus, Oroklimatas.lt elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes galima grąžinti per 30 dienų. Norėdami tai padaryti, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.